دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1402 - 22:59

لیگ برتر بسکتبال| برد مدعیان در هفته نخست

لیگ برتر بسکتبال| برد مدعیان در هفته نخست
در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مدعیان به پیروزی رسیدند. 
کد خبر : 875430

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۵ بازی در روز دوم در شهر‌های مختلف ایران به پایان رسید. شهرداری گرگان با دبل دبل نورول پله با ۱۷ امتیاز و ۱۵ ریباند و درخشش نوید رضایی‌فر که ۲۶ امتیاز کسب کرد  ۸۱ - ۶۵ لیموندیس را شکست داد.

طبیعت با درخشش جردن استیونز و ۳۰ امتیازی که این بازیکن گرفت، ۷۸ - ۶۲ میزبان خود، مس کرمان را شکست داد.کاله با کار خوب متین آقاجانپور و ۲۷ امتیازی که این بازیکن گرفت به اتفاق پاتریک رمبرت با ۱۵ امتیاز موفق شد در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال ایران ۸۳ - ۷۴ آورتای ساری را شکست دهد. 

پالایش نفت آبادان در  ۱۰ ثانیه به پایان بازی با احسان دلیرزهان ۹۲ - ۹۱ مس رفسنجان را شکست داد. پیش از این و در حالی که نفت ۹۰ - ۸۷ در یک دقیقه به پایان بازی پیش بود با پرتاب ۳ امتیازی پویا یخچالی بازی را در ۹۰ به تساوی کشید. احسان دلیرزهان با ۳۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۱۳ چهره برتر میدان بود.

کاپیتان فصل پیش شهرداری گرگان در دیدار  مهرام و فولاد هرمزگان ۳۰ امتیاز برای تیمش گرفت و با ۵ امتیاز، ۵ ریباند و کارایی ۳۱ به اتفاق سجاد پذیرفته که دبل دبل کرد، پیروزی نخست مهرام را برابر لیموندیس ثبت کردند.

تابلوی بازی‌های امروز نتایج هفته نخست به شرح زیر است: 

مهرام ۷۶ - فولاد هرمزگان ۶۴
کاله ۸۳ - آوارتای ساری۷۴
مس کرمان ۶۲ - طبیعت ۷۸
شهرداری گرگان ۸۱ - لیموندیس ۶۵
نفت آبادان ۹۲ - مس رفسنجان ۹۱

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب